Únor ve fotkách

16:56 1. března 2016



Únor byl plný jak zveřejněných, tak těch nezveřejněných fotek, tak jsem jim všem dala šanci a tady je měsíc ve fotkách. Jak jste si únor užili vy? 


 


  • Bible

Jelikož je to únor ve fotkách a já udělala spoustu fotek Bible, tak jsou tu. Nejen, že ji víc fotím, ale i víc čtu a je to super! Začaly jsme se scházet s kamarádkou ve čtvrtek ráno na čtení Bible.
S více holkama jsme začaly společně studovat Janovo evangelium v pátek večer. Pokud by některá z vás v okolí Šumperka měla zájem, napište mi mail nebo komentář.

 

 


  • Pikola

Ať už pracovně nebo na pracovně, každou chvilku na Pikole. Jo a ostříhala jsem se!

           


  • Vsetín

Úžasná zkušenost a zážitek na Vsetíně. Ještě jednou děkuju za všem účast!! A hlavně děkuju za úžasné přijetí od Majáku (křesťanské společenství, které je součástí sítě sborů). Jsme jedna rodina a je super si to zažít prakticky.

 




  • Praha

Začala mi škola - poslední semestr bakaláře. Takže makám na bakalářce (teda měla bych!) a 2x týdně ještě jezdím do Prahy a užívám si jak výhled, tak gastronomii :)



















  • Kamarádi
V únoru jsem u sebe často měla foťák a měla možnost se nejen nechat vyfotit, ale i sama fotit. Jsou to úžasný holky!!

 


Únor byl skvělej nejen v těch momentech, co jsem vyfotila, ale i právě v těch, co vyfocený nebyly! Jsem ráda, že se Vám tento typ příspěvků líbí, budu se snažit dělat další :)

You Might Also Like

0 komentářů