#JesussavesinCzech

18:32 25. března 2016



Jsem křesťanka cca 4 a půl roku. Spoustu věcí se pořád učím. Poznávám, jak je skvělý poznávat víc a víc Ježíše a hlavně vidět Jeho práci. Tady a Teď. Můžu vidět, jak Ho noví lidé poznávají! A tak vůbec, je to hustý!  

Mám kolem sebe spoustu skvělých lidí, který jsou pro mě povzbuzením. Mám blízké kamarádky, které mě povzbuzují ať už svým životem, nebo třeba někdy jen tím, že mi napíšou zprávu nebo pošlou fotku. Jsem za ně vděčná!

Byla bych hrozně ráda, kdybychom se takovým způsobem mohli povzbuzovat společně! Můžem fotit, co zrovna čteme, nebo třeba, co jsme zažili. Nebo se jen vyfotit s kámoškou (kamarádem), co uvěřila, nebo jste měl dobrý rozhovor :))

Tak se pojďme společně povzbuzovat pomocí hashtagu. #JesussavesinCzech
Sdílejte video klidně dál.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Jeee jak ja ti fandim Lidu, ty jsi neuveritelna. Neskutecna inspirace a je krasne videt s jakou vasni pro Jezise zijes! Krasny tyden, s laskou Nikola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Niky. Já jsem uvěřitelná! :D Jsi hodná, děkuju za povzbuzení!!

      Vymazat
  2. Ludmilko, ty jsi opravdouvou inspirací! Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  3. Čau Lído, já jsem myslel, že jsi věřící od malička. S vašima jste chodili do kostela ne? a dokonce mám nějaký info, že jsi i byla u biřmování.. Myslel jsem že je víra jako víra a křesťanství je jenom jedno, tak proč do toho všeho tady nezahrnuješ i to předtím?
    Jinak hezkej blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Děkuji za komentář!!

      Jo, moje rodina mě rozhodně vedla k tomu, že existuje Bůh a že existuje Ježíš a chodili jsme v neděli do kostela. A mě fakt bavilo tam zpívat :) Rozhodně jsem ale nežila jako křesťan, neměla a nečetla jsem si Bibli, modlila jsem se, jen když jsem něco potřebovala a můj praktickej život se vůbec nelišil od života jiné puberťačky. A nakonec jsem rozhodně neměla touhu mluvit s lidma o Ježíši a ukazovat na něj svým životem právě proto, že jsem Ho neznala :) Cca v 17 jsem chodila na přípravu na biřmování a probírali jsme tam knihu Katechismu, Bibli jsme ale nečetli. V té době jsem začala víc přemýšlet čemu a proč vlastně věřím. Jestli je to jen kultura a tradice, ve které jsem vyrostla (za své dětství jsem opravdu vděčná!!). Začala jsem si číst Bibli a hledat odpovědi na otázky, co jsem v té době měla a na které mi katechismus neodpověděl. K biřmování jsem šla s tím, že tomu sice moc nerozumím a s některýma věcma nesouhlasím, ale že to udělá babičce radost a mě to tolik neuškodí (to rozhodně nebyl dobrý postoj, to teď vím). No a jak jsem si dál četla Bibli a studovat, začala jsem víc a víc o něterých věcech přemýšlet, ale můj život se nějak zásadně neměnil, pořád pro mě byly nejdůležitější všechny ostatní věci, jen Ježíš ne. No a pak jsem se chvíli po maturitě dostala z různých důvodů na dno a poprvé v životě jsem se modlila k Ježíši o kterém jsem v Bibli četla, že umřel za moje hříchy a vstal z mrtvích a že je mým útočištěm. No a poprvé jsem cítila, jak Ježíš miluje a že s ním můžu mít osobní vztah. Chtěla jsem ho víc a víc poznávat a číst Bibli a studovat a bavit se s lidma a sdílet a doteď se můj život víc a víc mění a chci mít Boha na prvním místě. :)

      Doufám, že odpověď dává smysl a že není moc vyčerpávající, pokud se budeš chtít pobavit víc a jsi z okolí Šumperka, klidně mi napiš zprávu na facebooku (tady vlevo nahoře Tě to velký Fko odkáže na facebookovou stránku, kde můžeš napsat zprávu, nebo klíďo mail ludmilaandrs@gmail.com) a můžem zajít na kafe :) Měj se krásně a díky za dotaz!

      Vymazat