THE CHANGE: Zuzana Heiderová

12:21 14. února 2016



Pusťte si v HD;)

  S radostí Vám v rámci projektu The Change představuji Zuzku! Je to jedna z nejmoudřejších a zároveň nejbláznivějších lidí v mým životě a stojí za to slyšet/číst její příběh. :)

Ahoj, jmenuji se Zuzka. Uvěřila jsem okolo 12 let, ale můj život byl stejný jako předtím.

 Chodila jsem na Střední zdravotnickou školu a moje priorita byla taková: Budeš v něčem dobrá. Ve škole budeš mít maximálně dvojky, rozsekáš všechny v tělocviku a bude to na pohodu. Samozřejmě v tom člověk nikdy nemá dost. Takže chce víc a víc.

 Po střední škole jsem se dostala na VOŠku v Brně, obor farmaceutický asistent. Bylo to docela náročné, ale nic mě nezastavilo. Když mi to nešlo, tak jsem pořád dělala maximum pro to, abych tu školu dokončila. Kdyby ne, byla by to prohra na plné čáře a znamenalo by to, že nejsem dostatečně chytrá a schopná. Absolutorium (závěrečna zkouška) jsem dělala až na druhý termín, takže to byla pro mě strašná katastrofa. Nakonec to, ale dobře dopadlo.

 Potom se začal můj život měnit. Chtěla jsem začít víc poznávat, co znamená být křesťanem. Jenže jsem úplně nevěděla jak. Začala jsem chodit na Kostel Jinak a poznávat, co znamená mít rodinu, která se navzájem vede k tomu, co znamená evangelium (= dobrá zpráva). Tu nepopsatelnou Boží lásku, až tak moc velkou, že Bůh poslal svého jediného syna, aby umřel za naše hříchy na kříži. Abychom s ním mohli žít navěky. Takže všechny blbosti, které jsem kdy udělala, mi byly odpuštěny.

 V hlavě jsem měla ale stále představu toho, co budu dělat. Po škole budu pracovat v lékárně, po práci Kostel, kamarádi atd. Jenže jsem přišla o práci a najednou jsem nevěděla co dál. 

Teď pracuji v
 internetovém obchodě s oblečením a jsem za to strašně moc vděčná. Pracuji tam s lidmi, co jsou taky křestané, a učím se od nich strašně moc. Učím se pracovat tak, jako kdybych pracovala pro Boha a to, že nezáleží, jak moc jsem chytrá nebo dobrá. Měla jsem pár možností se vrátit zpět do lékárny a pracovat v oboru, který jsem si vydřela. Jenže jsem si uvědomila, že absolutně nezáleží na tom, kde pracuji, ale že pracuji pro Boha. S láskou, laskavostí k lidem. Nebylo to vždy jednoduché, prošla jsem si několika stavy vyhoření a bylo to hodně náročné. Hlavně díky špatné komunikaci, mým zvýšeným nárokům sama na sebe a tomu, že jsem neuměla říkat ne. Ale Bůh v těch situacích vždy byl a strašně moc mě naučil. Jsem ráda, že se nevyplnilo moc věcí z mých představ, jak by měl můj život vypadat, protože díky tomu, že tak nevypadá, můžu lidem říkat, jak úžasný je Bůh v těžších věcech.



 Jestli budete chtít, tak se mě ptejte na podrobnosti o věcech, které jsem si v životě prožila. A pokud nejste křesťani, tak zkoumejte, ptejte se na otázky, protože to za to stojí :).







You Might Also Like

0 komentářů