2015 ve fotkách

16:17 1. ledna 2016



Rozhodla jsem se sepsat si, za co všechno jsem vděčná za rok 2015. Milión věcí se mi sem nevlezlo a na další milión jsme zapomněla, ale věřte, že jsem za celý rok neskutečně vděčná!

  • Kostel Jinak rodina
Prožívat každodenní radosti, starosti, lásky, vrásky - to je rodina!! Jsem Bohu tak neskutečně vděčná za to, že můžu být součástí Kostela Jinak. Že se spolu navzájem můžeme učit o Ježíši a víc a víc si uvědomovat evangelium - dobrou zprávu, že umřel za naše hříchy a vstal z mrtvých a to je největší důkaz lásky! 
  • Je nás 5
I když jsme třeba každá v jiné fázi života, i když každá řešíme něco jinýho, pořád se máme. A to je to nejlepší!



  • Moje Srdcovky
    • Dorinka
    • Gabrielka
    • Lucka
                      



    • <3
Mám ve svým životě holky, s kterýma se třeba tak často nevidíme, nestíháme a nefotíme, ale patří jim pořádnej kus mých srdce! 


  • English Camp a DIVAs
English camp je pecka každý rok. Úžasní lidé, atmosféra a tak vůbec! A tento rok jsem ale měla možnost se zamilovat. Zamilovat do Divas <3 Díky Bohu za ně!





  • Káva
Tento rok jsem vypila víc kávy, než jakýkoli jiný a taky jsem se o ní mnohem víc naučila a to hlavně díky práci v Pikole v Šumperku!


                               


  • Můj muž a manželství
Je úžasný, kolik mě toho učí, kolik se toho spolu můžeme učit a jakou skvělou práci Bůh dělá v našem vztahu! Díky!





  • Nové zkušenosti
Samostatný koncert, natáčení filmu, práce v Plzní, modelkou, Růžová, Fingers Up, USA!! A Další. Díky!

          

Úžasný rok plný nových zkušeností a zážitků. Rozhodně nesmím zapomenout na svou rodinu, s kterou se tolik nefotíme, ale samozřejmě je velikou součástí mého života!

Děkuju Vám, děkuju Bohu a přeju krásný rok 2016!

You Might Also Like

0 komentářů