Můj týden ve fotkách VI.

21:22 17. listopadu 2015



Celý můj poslední týden se odehrával ve znamení téhle micky a nevěsty Lucinky, která mě před pár týdny požádala, zda-li bych byla jejím svědkem! A já měla v sobotu tu čest! Byla to krásná oslava nového manželství :)



Ve středu jsem vzala Luc, ještě s Gábi v Praze do indické restaurace Indian Happy Tandoor! Koupila jsem si voucher přes slevomat.cz (jo, fakt tam ráda nakupuju!:D) a musím říct, že jídlo bylo pecka! Dokonce jsme se potkaly i s majitelama a byli na pohodku - ještě s náma oslavili Lucčinu svatbu!


Mezi vším chystáním, jsem trénovala na ukulele, protože 5. prosince budu hrát na akci, kterou v rámci školy pořádám. :)


Aby toho nebylo na pátek, kdy jsme připravovaly místo svatby, málo, v šumperském kině Oko proběhla premiéra filmu Jan Hus - Cesta bez návratu, jehož tvorbě jsem mohla přihlížet a být součástí na pozici skriptky. Byla to pecka na Štědrý den bude na ČT2!


Sobota - svatba!



Lucka byla princezna!


S 5 družičkama jsme měly stejné šaty :) Těším se na fotky!


Na svatbě se podílely i moje micky Terezka (check out její blog ZDE!) a Elinka.


Gábinka a Šárka (sestra nevěsty) odvedly neskutečnou práci nejen při přípravě místa, ale při přípravě Lůci :)


Gábinka se mnou byla v neděli po svatbě poprvé v Pikole! A miluje ji!


Koukaly jsme na Pikolu v Knize kaváren z letošního Prague coffee festivalu :


A fotily se s Linduškou. haha



I když počasí v neděli nebyla žádná pecka, hrozně mě baví se do něj oblíkat! Není úplná kosa, ale ani vedro :))


Sociální sítě jsou plně hashtagů #prayforParis nebo #Prayfortheworld kvůli nedávné tragédii. Já se zastavuju nad tím, kolik lidí se "modlí" a ptám se, jak se modlíte? Ke komu? A za co vlastně? :) Je, když se modlím k Ježíši, tak si  ráda píšu a maluju své modlitby, pomáhá mi to, se soustředit :)

You Might Also Like

0 komentářů