Letní throwback s kámoškou Ingrid

15:32 17. září 2015


Když jsem skoro před rokem zveřejnila svoje video a příběh The change, použila jsem na začátek a konec svou nahrávku písničky Everybody od Ingrit Michaelson. Pár kamarádů se ozvalo, že by ji chtělo slyšet celou. Speciálně jedna kamarádka. A teď se konečně naskytla příležitost!


  • Posbírala jsem pár videí s léta a složila je dohromady. 
  • Jsem hrozně vděčná za to, jakými ženami a slečnami jsem ve svém životě obklopená. 
  • Na videu rozhodně nejsou všechny moje inspirativní kamarádky, ale vede mě to k tomu si uvědomovat, jak moc mám ráda a jak moc jsem ráda, že je všechny mám. 
  • Většina videí je z tohoto léta a přesně vyjadřují, jak jsem se celé léto cítila - milovaná! 
  • Vím, že tu často mluvím o manželovi a manželství, ale o kamarádství se už tolik nezmiňuji, proto:

    1. Moje kamarádky jsou jenom lidé, stejně jako já, děláme chyby
    2. Moje kamarádky jsou trdla, stejně jako já, někdy ublíží, aniž by chtěly
    3. Moje kamarádky jsou krásné - každá jinak, ale každá je!
    4. Moje kamarádky jsou moje kamarádky, i když se nevidíme a nemluvíme spolu měsíce
    5. Moje kamarádky jsou podivné a zvláštní, i když to nedávají hned najevo
    6. Moje kamarádky mě učí a inspirují
    7. Spoustu mých kamarádek bych si sama za kamarádky nevybrala
    8. Spoustu mých kamarádek má na prvním místě Boha (to je ve značné míře ta spousta, kterou bych si sama nevybrala, haha:D)
    9. Všechny svoje kamarádky mám fakt ráda!
    10. Za všechny svoje kamarádky se modlím



Díky, že jste!







You Might Also Like

2 komentářů

  1. Beru si to osobně.
    Jsem dojata.
    Love Dží.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, vypadáte fakt náramně šťastně! Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat