Skládaná sukně outfit

15:18 19. července 2015


Tento týden jsem měla po dlouhé době čas kouknout po sekáčích a objevila jsem skvělou sukni! Hned jsem ji musela navlíct a využít kamarádku Katku, která byla úžasně ochotná a vyfotila, co bylo třeba:)



Sukně, jak jsem už psala, je ze sekáče a stála 25,-. Nemá ani lísteček a myslím si, že vznikla u někoho doma na šicím stroji. Jen tak. Je skládaná a s takovým typem jsem se setkala v posledním měsíci například v Reserved nebo Mangu.


Kabelku jsem si sama vyrobila z krabice od bot minulý týden, když jsem šla na svatbu a neměla nic v barvě svatby. Pokud budete chtít, mám v plánu článek, kde Vám ukážu, jak si můžete podobnou vyrobit:)


Tričko mám už nějaký ten pátek, původně je z H&M, já ho mám ale ze sekáče. Jak jinak, než za 20,-. Hrozně moc mě baví kombinovat elegantní sukni s takovým tričkem. Líbí se Vám to?


Tenisky od tchýně z H&M už jste mohli vidět u starších outfitů:  Happy friday outfitdon't you worry outfitalmost dark** a Old Town Square outfit



Můj nejoblíbenější letní účes - "falešný drdol". Nevím, jak jinak mu česky říkat, ale nedám na něj dopustit. :)


Doufám, že si užíváte letního počasí a někteří dokonce i prázdnin :) budu ráda za Váš názor v komentáři ;)


You Might Also Like

0 komentářů