the change: Nikola Trtíková

20:20 7. června 2015

(pusťte si v HD)

Před pár měsíci se mi pomocí emailu ozvala Nikča. Psala mi z Irska a povzbudila mě v tom co dělám a taky v tom co dělá Kostel Jinak v Šumperku. Sama je ze Šumperka. Sešly jsme se, když byla na chvíli v Šumperku. Je milá a krásná slečna. Poslechněte a přečtěte si její úžasný příběh. :)


Vždycky jsem tak nějak věděla, že je asi nějaký Bůh a že lidé, kteří v něho věří, chodí každou neděli do kostela, kde je hrozná zima. Párkrát jsem byla na mši o Vánocích, ale nikdy jsem se k Bohu neobracela a nebrala to jako vážnou věc.

V prosinci 2013 jsem se rozhodla změnit svůj život a sama sebe a odjet na nějakou dobu do Irska. Tak jsem své rozhodnutí zrealizovala a nechala tady všechno co jsem měla a jela do West Corku, kde jsem nikoho neznala, neměla jsem tam žádné kamarády a rozuměla jsem tak každému druhému slovu. Začátky tam byly těžké, ale Bůh byl celou dobu po mém boku, ukazoval mi správnou cestu, aniž bych si to uvědomovala nebo o to prosila.

Hlavní změnou bylo, když jsem ve městě dostala českou Bibli, kterou jsem doma otevřela a řekla si, že tam jsou docela zajímavé příběhy. Ale tím největším zlomem bylo, když jsem poznala mého jediného souseda, kterým byl, teď můj budoucí manžel. Od začátku jsem věděla, že je něčím zvláštní a chtěla jsem vědět co to je. Zmínil se mi o Bohu a vyprávěl mi příběhy z Bible a v tu chvíli se mě to tak dotklo, že jsem prostě uvěřila. Moje srdce se naplnilo neskutečnou láskou, vděčností a dobrotou.

Na své víře se snažím pracovat každý den, není to jen o tom, se začlenit do společnosti a říkat si křesťan, je to o tom pro Boha žít každý den a za každé situace.


Bůh je pro mě na prvním místě a miluju vidět jaký je On v praxi. Stačí jen otevřít své srdce a on už se o zbytek postará.


You Might Also Like

0 komentářů