Old Town Square outfit

19:54 29. června 2015


Byla jsem v Praze na poslední zkoušce (úspěšné) a s kamarádkou z Louisiany a kamarádkou ze Šumperka jsme se šly kouknout na skvělo stálou výstavu Warhola na Staromáku a potom jsme i vyfotily pár fotek. Vyfotily jsme i detaily, lepším se. :D


Hvězdou outfitu je rozhodně sekáčový Trench coat, který jsem si koupila už na podzim za 80,- v Šumperském Norském sekáči. Je neskutečně pohodlný a "trendy". 


Tričko - bylo za 20,-, koupila jsem ho minulý měsíc a jsem z něj unešená. Nosím ho neustále. Je ze sekáče, ale značka je C&A.



Boty - už jsem Vám několikrát ukazovala, mám je od tchýně k vánocům z H&M. Další outfity v těchto teniskách: Happy friday outfit, don't you worry outfitalmost dark**


Batoh - je značky Dickies a koupil mi ho manžel na naší svatební cestě v USA v obchodním řetězci Marshals.



Jo a Warhol!




You Might Also Like

0 komentářů