As simple as Prague can be outfit

20:58 9. června 2015


Outfit, který pro mě před pár týdny vyfotila moje milá spolubydlící Anetka, když jsme se procházely krásnými pražskými uličkami.Tahle je kousek od Václaváku a je většinu času úplně prázdná. A to je na ní kouzelný. :) 



Tričko jste mohli vidět už v předchozím outfitu (klikni zde). Je za 249,- a je z H&M.


Brýle mi půjčila Anetka. Našla je jednou někde zapomenuté :)


Boty jsou jednoduché TOMSky. Abych řekla pravdu, jsou ze sekáče, proto díky mé koupi nikomu nepřišli nové boty. Ale za to tyto dostaly možnost znovu chodit po ulicích :)


Náramky - s jarem a létem pro mě přichází sezóna náramků a ověšených rukou. Vše, co mám tady na zápěstí, je tak staré, že už ani nevím, kde jsem to nabrala, haha:D 



A konečně kabelka. Hvězda mého outfitu. Já jsem jí pořídila v sekáči za 20,-. Je z pravé kůže a věřím, že si toho spoustu zažila. Hrozně ráda bych slyšela její příběh. Jediné co vím, že její původní majitelka byla z Norska :)


Děkuju za přečtení a jakýkoli feedback. Aneta je blázen a já jí za to tímto děkuji <3









You Might Also Like

1 komentářů