outfit z přehozu na postel

20:38 15. prosince 2014

Onehdy tu byl článek o focení s Anetkou, kdo neviděl, ať se určitě koukne ZDE. No a z tohoto focení vzešli i nějaké ty kousky pro mě. Haha. Většinou fotila Gabrielka se kterou jsem Vás už taky seznamovala, popř. koukněte TADY. Měly jsme úžasný dopoledne! A teď už něco o mém outfitu ->



"Šátek", který mám na sobě vlastně vůbec není šátek, ale je to Gábinčin přehoz na postel z IKEA ze slev asi za 150,-!! Poprosila jsem jí, jestli si ho můžu půjčit, první nechápala proč. Ale pak pochopila. :D Podobný můžete sehnat v Topshopu nebo v Zara, ale co jsem koukala, tak kvalitně stejný, cenově rozdílný.


Klobouk jsem koupila asi před rokem v sekáči a půjčila na dobu neurčitou Dorče, mojí úchvatné a blízké kamarádce, protože se mi z mým a vláskama nelíbil. Ale teď už narostly, takže se mi líbí :). Značka sassymanii.


Kalhoty jsou taky ze sekáče a za dvaciáše.


Křivák mi půjčila Anetka:)



Nakonec jsme se ocitly v EMA espresso bar, kde mě to pokaždé znovu nadchne. Krásné prostředí, výborná káva a se společností mých dvou drahých naprostá idilka. Mějte krásný týden!:)


You Might Also Like

0 komentářů