Kabát po třetí na druhé poprvé

20:24 11. prosince 2014

Ach jo! Jsem tak moc obklopená krásnýma lidma!! Představuju Vám jednu ze svých pražských spolubydlících a dobrých kamarádek - Anetku. Kromě toho, že je úžasná slečna, tak je stylařka a grafička. Její portfolio popřípadě zde. A dál už o jejím outfitu :)



Kabát jste mohli poznat z mou dvou předchozích outfitů (1. a 2.)! Je to jeden z nejlepších kousků, co teď ve skříni mám (i když mu můj muž říká koberec) a líbí se mu, jak mu Anet dodala zas jiný kouzlo.


Svetřík má Anetka z H&M.


Kalhoty jsou ze sekáče <- Anetka je jedna ze sekáčových královen!!!


Čepička je taky z H&M.



Tašku dostala od své úžasné spolubydlící, protože se jí moc líbila a taky proto, že její koupí může člověk přispět k něčemu většímu. O organizaci HELP, SO WE CAN HELP se můžete víc dozvědět kliknutím na název a třeba i koupit cool tašku :)


Jsem za ni neskutečně Bohu vděčná!! Často mi jen tak z ničeho nic zvedne náladu, když mi uvaří puding nebo jen, když mi půjčí nějaké své oblečení. Nebo když se mnou "tančí" na pravé velké hity a potom říká zvláštní vtipy. Mám se na tom bytě s těma mýma holkama taky krásně, jen co je pravda.

You Might Also Like

0 komentářů