proč SPESHL.?

20:58 14. července 2014

Jeden z Vašich dotazů mě dovedl k tomu, že jsem si uvědomila, že jsem zatím nevysvětlila význam názvu a vůbec to, jak jsem k němu přišla. Je to docela jednoduchý. Před čtyřma rokama jsem jela poprvé na english-camp, na který jedu letos mimochodem zase a už se nemůžu dočkat. Jela jsem s mou krásně úžasnou  kamarádkou Helenkou a díky ní jsem poznala spoustu lidí, včetně Američanů. Ale nejvíc jsme se s Hel sblížily s dvěma holkama - Natalie a Michaelou.

 Měly jsme podobný smysl pro humor. Takový ten speciální. Ten, kterému se často směju sama v hlavě (haha). No a tak jsme vždy na vtipy podobného typu odvětily jedna druhé: "aww you are so special!". Později jsme si mohly vyrobit náramky z písmenkama, takže jsme měly ohromné nutkání, udělat si "special" náramky, na stvrzení našeho nekonečného přátelství (haha). Ale co se nestalo!! Písmenka už byly vybrané a zrovna "A" a "I" už vůbec nebylo k mání. Takže jsme jako kreativní duše vymyslely vlastní spelling slova "SPESHL".





Od té doby už je "SPESHL" lidí kolem mě velká spousta. Myslím si, že každý je svým způsobem speshl, akorát se často bojí se ukázat, nebo vyjádřit svůj názor. Už ve způsobu vyjadřování některých mých kamarádek můžu slyšet, jak moc se snaží zapadnout. Ale proč?

Věřte mi, že 90% věcí, co se Vám na sobě nelíbí, nebo v čem si myslíte, že jste divní, jsou ty nejúžasnější věci na Vás. Od té doby, co věřím, že mě kompletně stvořil DOKONALÝ Bůh k obrazu svému a neskutečně mě miluje a každý den zahrnuje láskou, mám se taky o moc raději. Jsem milovaná a taky jsem dostatečně divná - to je to SPESHL.

Název má největší spojitost campem. Je to úžasně bláznivá akce. Člověk se cítí jak v jiným světě, je to rozhodně kvůli té americké nátuře. Mají spoustu energie. I když to bývá často náročné, tahle víc než týdenní akce mě dokáže úžasně nabít! Byla jsem zatím na třech a nemůžu se dočkat čtvrtého! Našla jsem tam jednu ze svých nejlepších kamarádek - Michaelu (mimochodem i jedna z družiček na svatbě!!). Naučila jsem se obstojně anglicky - na prvním campu jsem znala jen nějaký slovíčka, ale mluvit smysluplně mi dělalo obrovský problém. Ale na campu bylo tak pohodový prostředí, že jsem angličtinu přirozeně vstřebávala. Bez campu bych nejspíš ani nebyla na škole na které jsem, protože bych nezvládla přijímačky z angličtiny.

Takže, pokud někdo přemýšlíte jet na camp, neváhejte! A pokud váháte, klidně mi napiště o víc informací., popř. koukněte zde: https://www.facebook.com/events/613465942065986/?fref=ts

2011
Michaela, Ludmilka, Natalie, Helenka a Nikolka





2012
hey soul sister!






Jo, to je moje srdce z druhé půlky světa <3

2013
Zoe přijede i letos!

Maty a "model face"
Pojeďte na Camp a buďte SPESHL!

You Might Also Like

0 komentářů